Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Project Life by Aliki - March

Καλημέρα!


Εδώ είμαι και αυτόν τον μήνα με το Project Life μου. Μπορώ να πώ οτι έχω βρεί τον ρυθμό μου και το στύλ μου και το απολαμβάνω πολύ. Ανυπομονώ για την αρχή κάθε νέας εβδομάδας για να καταγράψω την προηγούμενη!

Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω την εβδομάδα #9, η αλλιώς απο 29 Φεβρ. μέχρι 6 Μαρτίου.
Και πάλι με λίγο εμφανή journalling, το υπόλοιπο είναι πίσω από τις φωτογραφίες, με λίγα διακοσμητικά και με χρήση του fuse!
Για πάμε...




το journalling εδω είναι πίσω απο τις φωτογραφίες,
με το πως βλέπει ο κάθε ένας τους
το θέμα Απόκριες!



Εδώ χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου 
fuse για να 'μικρύνω' την διαφάνεια αυτή
και να την χωρίσω στα δύο...
πάνω η κάρτα και κάτω το αυτοκόλλητο!



το πίσω μέρος με το journalling
των φωτογραφιών που ακολουθούν!



και η αγαπημένη μου διαφάνεια για πολλές
φωτογραφίες από το ίδιο
γεγονός! 
και εδώ χρησιμοποίησα το fuse για να 
σφραγίσω την θήκη με τα sequins!

Αυτά λοιπόν και για αυτόν τον μήνα! Τον επόμενο σκέφτομαι να σας δείξω αγαπημένες
μου σελίδες ξένων κοριτσιών!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου