Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Project Life by Aliki Cavras - May

Καλημέρα! 

Εδώ είμαι και αυτόν τον μήνα!

Συνεχίζω ακάθεκτη, ελπίζω το ίδιο και εσείς! Aν και κάποιες μέρες περνάνε με καμία φωτογραφία και κάποιες άλλες είναι ακριβώς ίδιες με τις προηγούμενες...αλλά δεν με ενοχλεί αυτό, αυτή είναι η ζωή μου με δύο παιδιά και πολύ λίγο ελεύθερο χρόνο και ακόμη λιγότερη όρεξη τις περισσότερες φορές, για κάτι διαφορετικό. 

Οπότε συνεχίζω και προσπαθώ να δώ πέρα απο την φωτογραφία, την ίδια φωτογραφία με την Αννή πχ στο κολυμβητήριο, και να δω μία διαφορετική ιστορία ίσως...μία σκέψη, κάτι που είπε η που ο αδερφός της είπε σχετικά με εκείνη την στιγμή...

Αρχισα την φλυαρία πάλι...σταματήστε με, τρελαίνομαι να μιλάω! χιχι!
Για πάμε να σας δείξω τι έφτιαξα...

 Εβδομάδα 15
11-17 Απριλίου



 ...με το πρώτο μας μπάνιο
για την φετινή σεζόν!


 Εβδομάδα 16
18-24 Απριλίου

 ... ο τρόπος που 'βλέπουν' την φίλία
τα παιδιά μου...παράδειγμα της σκέψης
πίσω απο την φωτογραφία


 Εβδομάδα 17
Μεγάλη Εβδομάδα
25Απριλίου
1 Μαιου




Σίγουρα θέλει δουλειά ακόμη ο τρόπος που αντιμετωπίζω τις ιστορίες μας...προσπαθώ όταν γράφω το journaling να εμβαθύνω όλο και πιο πολύ στην στιγμή, στις σκέψεις και τα συναισθήματα...σκέφτομαι οτι πρέπει να χρησιμοποιώ πιο συχνά την εφαρμογή collect στο κινητό μου που μου δίνει την δυνατότητα να αποθυκεύω την φωτογραφία και journaling στην κάθε ημερομηνία.

Αυτά λοιπόν για αυτόν τον μήνα! πολύ θα ήθελα, εαν βέβαια θέλετε και εσείς, να βάζατε στα σχόλια σας και το λινκ για το μπλογκ σας να δω τι φτιάχνετε! Ή εαν προτιμάτε φωτογραφία της πασχαλινής σας σελίδας project life στην σελίδα facebook του ScrapsNPieces ή στην ομάδα του ScrapsNPieces στο facebook μέχρι τις 15 Ιουνίου 2016 κι εγώ θα στείλω δωράκι στις αγαπημένες μου 3 σελίδες!

Σας φιλώ κορίτσια!
Αλίκη.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου