Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Design Team Reveal 3η Μέρα

Πολλές και γλυκές καλημέρες!

Είμαστε στο παρά πέντε να αποχαιρετίσουμε τον Αύγουστο...

Για τους περισσότερους σημαίνει τυπικά και πρακτικά το τέλος του καλοκαιριού και φέρνει μια γλυκιά μελαγχολία στην καρδιά....

Ε, λοιπόν φέτος περιμένω με πολύ μεγάλη όρεξη να μπει το φθινόπωρο καθώς έχουμε σχεδιάσει τόση δράση και περιπέτεια εδώ στο Scraps N Pieces που ανυπομονώ!!!

Karola  και Mariusz 7 & 8 Οκτωβρίου, Finnabair το Νοέμβριο και πόσα ακόμη!!!

Και φυσικά από τον Οκτώβριο και κάθε μήνα το Challenge Blog και πάλι σε δράση, με μια εξαιρετική σχεδιαστική ομάδα!!!

Κι επειδή ξέρουμε ότι έχουμε ανεβάσει στα ύψη την αγωνία σας, πάμε σήμερα να γνωρίσουμε ακόμη μια εκπληκτική designer, που θα είναι κοντά μας τη φετινή περίοδο.

Αγαπημένες -οι crafter στο SnP DT η Μαρίνα Μανιώτη - Marina M!



Γεια σας!

Είμαι η Μαρίνα, 30 ετών, ζω στην Αθήνα με τον άντρα μου και τα παιδιά μου!
Δηλώνω αθεράπευτα ερωτευμένη με το scrapbooking, με το οποίο ασχολούμαι εντατικά τον τελευταίο 1 χρόνο
και θα είμαι εδώ να μοιραστούμε την αγάπη και το πάθος μου γι αυτό!"

Με εκτίμηση,

Μαρίνα

Την υπέροχη shabby chic δουλειά της Μαρίνας μπορείτε να παρακολουθήσετε και μέσα από τις σελίδες της.


Κάντε ένα απολαυστικό browsing ως αύριο, που θα τα ξαναπούμε με την επόμενη αποκάλυψή μας!

Να έχετε μια λαμπερή και δημιουργική μέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου