Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Υποδεχόμαστε τη νέα μας DT Coordinator!

Καλώς ήρθατε στο Challenge Blog του Scraps N Pieces!



Είμαι η Νατάσα Μπλαζάκη, μητέρα τριών υπέροχων κοριτσιών κι ενός θηλυκού maltese! Μένουμε στην Αθήνα, όμως εύχομαι κάποτε να καταφέρω να πάρω τα βουνά! 



Παρακαλάω κάθε μέρα να συνεχίσει να με ανέχεται ο άντρας μου! Ομολογώ, πάντως, πως είναι ο πιο θερμός υποστηρικτής και μέγας χορηγός!!!



Πάντα ασχολούμουν με τη ζωγραφική και τις χειροτεχνίες. Το όλο θέμα, όμως, το πήρα σοβαρά όταν γνώρισα τη Μυρτώ, το 2014 σε ένα CROP του Scraps n Pieces. Εκείνη τη μέρα κυριολεκτικά έχασα το μυαλό μου! Τόσα κορίτσια μαζεμένα, με απίστευτο ταλέντο να δημιουργούν ασταμάτητα! Τότε κατάλαβα ότι έπρεπε να γίνω μέλος αυτής της φανταστικής παρέας. Αμέσως γράφτηκα στα μαθήματα Art Journaling της Μυρτούς κι έκτοτε έχω κάνει πολύ δρόμο!















Παράλληλα με τις προσωπικές μου προσπάθειες, οφείλω πάρα πολλά στη δασκάλα μου γιατί δε με αφήνει ποτέ να εφησυχάζω. Πάντα μου βάζει νέες προκλήσεις και με ωθεί να κάνω ακόμη ένα βήμα.















Αγαπώ πολύ το Art Journaling και μου αρέσει να φτιάχνω mixed media συνθέσεις. Επίσης, αγαπώ  να μετατρέπω παλιά αντικείμενα σε κάτι άλλο, που μπορεί να δείχνει ακόμη πιο παλιό.












Επειδή ξετρελαίνομαι και με τα designer papers, ιδίως των Graphic 45 και Prima, πολλές φορές σκαρώνω mini albums, χρησιμοποιώντας ασυνήθιστα υλικά και αντικείμενα σαν βάση, αλλά πάντα εύκολα δεσίματα!













Και φυσικά, δε θα έλειπαν από το πεδίο δράσης μου τα έπιπλα! Με τα Chalky Finish της Decoart, δε γίνεται να μην πιάσεις πινέλο στο χέρι! Οτιδήποτε υπάρχει μέσα στο σπίτι μπορεί να πάρει νέα ζωή με αυτά τα χρώματα!






Φέτος η Μυρτώ μου κάνει την τιμή να μου εμπιστευτεί το Challenge Blog του Scraps n Pieces, δίνοντάς μου τη θέση της DT Coordinator.







Είναι μεγάλη χαρά για μένα και μια υπέροχη ευκαιρία για παιχνίδι και δημιουργία. Αυτό που ξεχωρίζει την ομάδα του Scraps n Pieces - και είμαι σίγουρη ότι θα το καταλάβουν και οι Designers που θα δουλέψουμε μαζί – είναι ότι πάνω απ’όλα σημασία έχει να περνάμε καλά και να ευχαριστιόμαστε δημιουργώντας με την ψυχή μας.
















Στην ομάδα του Scraps n Pieces αγαπάμε τις χαρτοτεχνίες και μας αρέσει να δουλεύουμε με τα πιο σύγχρονα υλικά! Η Μυρτώ φροντίζει για εμάς, ώστε να φτάνει στα χεράκια μας ό,τι νεώτερο έχει κυκλοφορήσει από τις μεγαλύτερες εταιρείες προϊόντων crafting.






Έχω μεγάλη ανυπομονησία κι ενθουσιασμό για την καινούρια χρονιά! Θέλω πολύ να γνωρίσω ανθρώπους που αγαπάνε τις χαρτοτεχνίες και όχι μόνο! Θα ανταλλάξουμε ιδέες, θα εμπνευστούμε και πάνω απ’ όλα θα παίξουμε πολύ!!!

Σας περιμένω όλες και όλους με μεγάλη χαρά!


Νατάσα Μπλαζάκη


Blog: https://artrecipesandmore.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου